AGENDA SPOTKANIA

 

10:00 - 10.30
Rejestracja przy kawie
10.30 - 10:40
Powitanie
10.40 - 11.10
Bez szklanej kuli, czyli case study: Wskaźniki w moim obiekcie MICE, które przekuwamy na sukces.
(Praktycy hotelarstwa o swoich doświadczeniach i rozwiązaniach, które stosują i pomagają rozwijać biznes hotelowy)*
 
Gdańsk:
  • Svitlana Lytvynenko, Dyrektor Generalny, Radisson Blu Hotel, Gdańsk
  • Marcin Gałązka, Dyrektor Generalny, Marriott Sopot & Sound Garden Hotel Warsaw
Warszawa:
  • Iwona Głuchowska, Cluster Director of Sales and Marketing Warsaw, Radisson Collection Hotel, Warsaw
  • Gessée Chartré, Cluster Director of Sales & Marketing, Intercontinental Warszawa, Holiday Inn Warsaw City Center, Holiday Inn Gdańsk - City Centre
Wrocław:
  • Katarzyna Bołtuć, Sales Director, Wyndham Wroclaw Old Town
  • Michał  Forysiak, CEO, Qualpro
 
11.10 - 12.00
Wiarygodne dane z rynku, skąd je wziąć i czy warto się porównywać. - Wojtek Liszka, Seerio
 
Moc sprawcza danych automatycznie zbieranych z rynku. Jaki kawałek MICE-owego tortu należy do nas? Czy jesteśmy lepsi, a może gorsi? Jak działa moja konkurencja? Poznaj jak działa Seerio, które jednym kliknięciem powie Tobie, jakie miejsce zajmujesz na rynku MICE.
12.00 - 12:10
Chwila oddechu przy kawie
12.10 - 13:00
Szczegółowe wskaźniki w sprzedaży, czyli co warto wiedzieć bez zadawania pytań - Eliza Kozica - Kamińska, Horeca Idea
 
Co tydzień spotykamy się z działami sprzedaży MICE, ale czy wiemy o co pytać? Porozmawiamy o tym jakie wskaźniki i dane są kluczowe w procesie sprzedaży, jak motywować zespół do działania i jak weryfikować historie sprzedażowe. Jak odciążyć dział MICE, aby miał czas na sprzedaż. Dane są naszą siłą i motywatorem w codziennej pracy.
13.00 - 13.10
Chwila oddechu przy kawie
13.10
Networking


Lokalizacje:
 
Gdańsk 21.03:
Radisson Blu Hotel, Gdansk
Długi Targ 19, 80-828 Gdańsk
 
Warszawa 28.03:
Radisson Collection Hotel, Warsaw
Grzybowska 24, 00-132 Warszawa
 
Wrocław 03.04:
Wyndham Wroclaw Old Town
Św. Mikołaja 67, 50-127, Wrocław, Poland