10:00 - 10.30
Rejestracja przy kawie
10.40 - 11.10
Bez szklanej kuli, czyli case study: Wskaźniki w moim obiekcie MICE, które przekuwamy na sukces.
(Praktycy hotelarstwa o swoich doświadczeniach i rozwiązaniach, które stosują i pomagają rozwijać biznes hotelowy)*
Gdańsk:
- Svitlana Lytvynenko, Dyrektor Generalny, Radisson Blu Hotel, Gdańsk
- Marcin Gałązka, Dyrektor Generalny, Marriott Sopot & Sound Garden Hotel Warsaw
Warszawa:
- Iwona Głuchowska, Cluster Director of Sales and Marketing Warsaw, Radisson Collection Hotel, Warsaw
- Gessée Chartré, Cluster Director of Sales & Marketing, Intercontinental Warszawa, Holiday Inn Warsaw City Center, Holiday Inn Gdańsk - City Centre
Wrocław:
- Katarzyna Bołtuć, Sales Director, Wyndham Wroclaw Old Town
- Michał Forysiak, CEO, Qualpro
11.10 - 12.00
Wiarygodne dane z rynku, skąd je wziąć i czy warto się porównywać. - Wojtek Liszka, Seerio
Moc sprawcza danych automatycznie zbieranych z rynku. Jaki kawałek MICE-owego tortu należy do nas? Czy jesteśmy lepsi, a może gorsi? Jak działa moja konkurencja? Poznaj jak działa Seerio, które jednym kliknięciem powie Tobie, jakie miejsce zajmujesz na rynku MICE.
12.00 - 12:10
Chwila oddechu przy kawie
12.10 - 13:00
Szczegółowe wskaźniki w sprzedaży, czyli co warto wiedzieć bez zadawania pytań - Eliza Kozica - Kamińska, Horeca Idea
Co tydzień spotykamy się z działami sprzedaży MICE, ale czy wiemy o co pytać? Porozmawiamy o tym jakie wskaźniki i dane są kluczowe w procesie sprzedaży, jak motywować zespół do działania i jak weryfikować historie sprzedażowe. Jak odciążyć dział MICE, aby miał czas na sprzedaż. Dane są naszą siłą i motywatorem w codziennej pracy.
13.00 - 13.10
Chwila oddechu przy kawie